کارخانه پودر لباسشویی یکتا + آدرس و قیمت

کارخانه ‌پودر لباسشویی یکتا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین کارخانه های تولیدکننده پودر لباسشویی و پودر رختشویی در کشور ایران محسوب می شود.

در کارخانه پودر لباسشویی یکتا انواع مواد شوینده بهداشتی از جمله: پودر لباسشویی دستی و ماشینی، انواع مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، مایع لباسشویی، صابون و شامپو با برندهای مختلف تولید می شود.

کارخانه پودر لباسشویی یکتا

معرفی پودر لباسشویی یکتا

پودر لباسشویی یکتا یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برند در صنعت مواد شوینده بهداشتی در کشورمان ایران محسوب می شود، این پودر در کارخانه شرکت پاکنام با برند یکتا تولید می شود.

پودر لباسشویی یکتا با بسته بندی های مختلفی در کارخانه شرکت پاکنام تولید و به بازار عرضه می شود، بسته بندی جعبه ی 500 گرمی پودر لباسشویی یکتا بیشتر در بازار کشورمان ایران مورد مصرف مردم قرار می گیرد.

به طور کلی پودر لباسشویی یکتا یک پودر با کیفیت خوبی در میان پودرهای لباسشویی در بازار ایران محسوب می شود و به دلیل قدیمی بودن این برند هنوز که هنوز هست طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد.

پودر لباسشویی یکتا

کارخانه پودر لباسشویی یکتا

کارخانه پودر لباسشویی یکتا که همان شرکت تولیدی پاکنام هست در گذشته به نام «اسنو» شناخته می شد که این شرکت در سال 1341 شمسی توسط تعدادی صنعتگر متخصص در زمینه مواد شوینده بهداشتی در فضایی به مساحت 4/800 متر مربع در منطقه سعادت آباد تهران بنیانگذاری شد.

کارخانه پودر لباسشویی یکتا یکی از نخستین کارخانه های تولید پودر لباسشویی و رختشویی در کشورمان ایران و حتی خاورمیانه محسوب می شود، اولین محصول شرکت پاکنام با عنوان پودر لباسشویی طوفان به بازار روانه شد.

شرکت پاکنام ظرف مدت 10 سال از تاسیس اش با اعمال تغیرات کمی و کیفی در محصولات اش به خصوص محصول پودر لباسشویی، همچنین تغییراتی در ماشین آلات و افزایش نیروی انسانی توانست ظرفیت تولید پودر لباسشویی را تقریبا 10 برابر افزایش بدهد و سالانه مقدار 5000 تن پودر لباسشویی و رختشویی تولید کند.

کارخانه پودر لباسشویی یکتا

آدرس کارخانه پودر لباسشویی یکتا (پاکنام)

آیا به دنبال آدرس کارخانه پودر لباسشویی یکتا (شرکت پاکنام) هستید و میخواهید بفهمید کارخانه در کدام شهر و لوکیشن واقع شده است؟

باید بدانید در حال حاضر آدرس کارخانه شرکت پاکنام در شهر قزوین ، كيلومتر ۴۱ جاده قزوين به بوئين زهرا، روبروی شركت سيمرغ، بعد از شركت آجرسا واقع می باشد.

در کارخانه پاکنام محصولات مواد شوینده بهداشتی با برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد که اسامی برندهای شرکت واکنام به شرح زیر می باشد:

  • یکتا
  • رامس
  • دی
  • آرن
  • تاپ
  • بامداد
  • آرا
  • اوشن

برند یکتا معروف ترین و قدیمی ترین برند شرکت پاکنام محسوب می شود.

کارخانه پودر لباسشویی یکتا

قیمت پودر لباسشویی یکتا در بازار

قیمت پودر لباسشویی یکتا در بازار داخلی کشورمان ایران و بازار صادراتی فرق دارد چون عواملی مثل نوع بسته بندی و حجم خرید پودر لباسشویی در قیمت گذاری نهایی تاثیر بسیار به سزایی دارد.

در حال حاضر در بازار ایران پودر لباسشویی 500 گرمی یکتا ماشین قیمتی حدود هر جعبه 30/000 تومان و پودر لباسشویی 500 گرمی دستی یکتا قیمتی حدود 25/000 تومان برای مصرف کننده، خرید و فروش می شود.

برای اطلاع از قیمت عمده و قیمت صادراتی پودر لباسشویی و پودر رختشویی یکتا یا هر برند دیگر در زمینه پودر لباسشویی می توانید با کارشناس ها و مشاوران شرکت رشید تجارت ارتباط بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید.

قیمت پودر لباسشویی یکتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *