فروش عمده پودر لباسشویی پرسیل از کارخانه

فروش عمده پودر لباسشویی پرسیل با بسته بندی 500 گرم ، 4 کیلوگرم و 6 کیلوگرم پلی بگ از کارخانه و عمده فروشی در تهران توسط شرکت رشید تجارت انجام می شود.

کارخانه پودر لباسشویی پرسیل یکی از بزرگترین و معروف ترین تولیدکننده های صنعت مواد شوینده به خصوص محصول پودر لباسشویی در ایران و جهان محسوب می شود.

برای خرید عمده پودر لباسشویی پرسیل کارتنی و فله ای کیسه ای می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و از آخرین قیمت پودر لباسشویی پرسیل آگاه شوید.

فروش عمده پودر لباسشویی پرسیل

معرفی پودر لباسشویی پرسیل

پودر لباسشویی پرسیل یکی از محصولات تولید شده در شرکت هنکل پاک وش هست که به صورت پودر ماشین لباسشویی اتوماتیک و پودر لباسشویی دستی در بسته بندی های مختلف از جمله موارد زیر تولید و به بازار عرضه می گردد:

  • پودر ماشین لباسشویی 500 گرمی پرسیل
  • پودر لباسشویی دستی 500 گرمی پرسیل
  • پودر لباسشویی 4/2 کیلوگرمی پرسیل
  • پودر لباسشویی 6 کیلوگرمی پرسیل
  • پودر لباسشویی 5 کیلوگرمی پرسیل
  • پودر لباسشویی 10 کیلوگرمی پرسیل

پودر لباسشویی پرسیل به دلیل قدرت پاک کنندگی فوق العاده و اسانس های خوشبو مثل اسانس لاوندر یا گل های همیشه بهار یا اسانس ادکلنی در میان عموم مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

این پودر معمولاً دارای ترکیباتی است که به تمیزی و نرمی لباس‌ها کمک می‌کند، همچنین ترکیبات پودر لباسشویی پرسیل شامل عوامل ضد باکتریایی و بوگیر هستند.

قیمت عمده پودر لباسشویی پرسیل

قیمت تاید پرسیل درب کارخانه

در حال حاضر قیمت تاید پرسیل‌ 500 گرمی دستی بصورت عمده هر عدد 30/000 تومان و تاید ماشینی پرسیل 500 گرمی بصورت عمده هر عدد 35/000 تومان در بازار کشور ایران خرید و فروش می شود.

قیمت تاید پرسیل از درب کارخانه بستگی به عوامل مختلفی دارد که می توان برای استعلام قیمت تاید پرسیل با کارشناس فروش شرکت رشید تجارت ارتباط گرفته و از آخرین قیمت تاید پرسیل مطلع شوید.

تاید پرسیل یا همان پودر لباسشویی پرسیل معمولا از لحاظ قیمت از دیگر برندهای پودر لباسشویی موجود در بازار گران تر است زیرا پودر لباسشویی پرسیل از نظر معروفیت و تبلیغات از همه برندها معروف تر می باشد.

قیمت تاید پرسیل درب کارخانه

فروش عمده پودر لباسشویی پرسیل

فروش عمده پودر لباسشویی پرسیل از درب کارخانه یا نمایندگی های مجاز در استان های کشور ایران توسط شرکت و مجموعه رشید تجارت امکان پذیر هست.

برای خرید و فروش عمده پودر لباسشویی پرسیل یا برندهای دیگر کافیست با مشاوران فروش مجموعه ما در اراباط باشید تا پس از شناسایی نیاز مشتری، بهترین گزینه پودر لباسشویی از لحاظ قیمت و کیفیت را به مشتریان عزیز معرفی کنند.

در ارائه فروش عمده پودر لباسشویی پرسیل، ما با افتخار به رعایت استانداردهای ایران متعهد هستیم، پودر لباسشویی پرسیل با کیفیت عالی و قیمت رقابتی به شما تاجر عزیز ارائه می‌شود.

محصولات ما از کمیت با کیفیت بالا تشکیل شده و به دلیل اثربخشی در شستشو و حفظ رنگ لباسها، انتخاب ایده‌آلی برای مصرف‌کنندگان می‌باشد، با توجه به تلاش ما برای ارتقاء تجربه خرید عمده پودر رختشویی و لباسشویی، ما به دلیل تضمین کیفیت و مزایای محصولات پرسیل، به شما پیشنهاد می‌دهیم که از خدمات فروش عمده ما بهره‌مند شوید.

خرید عمده پودر لباسشویی پرسیل

در خرید عمده پودر لباسشویی پرسیل، ما به عنوان تولیدکننده و تامین کننده معتبر و مطمئن، تمرکز خود را بر روی ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش قرار داده‌ایم.

پودر لباسشویی پرسیل از ترکیب مواد با کیفیت عالی بهره‌برده شده و با اثربخشی در حفظ رنگ و بافت لباسها، انتخاب ایده‌آلی برای مشتریان خرده‌فروش و فروشگاه‌های عمده‌فروش و همچنین خریداران عمده است.

با اعتماد به شرکت ما، شما به یک تجربه خرید عالی و همچنین حمایت از کسب و کار خود در بازار عمده‌فروشی و صادراتی خواهید رسید.

خرید عمده پودر لباسشویی پرسیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *