قیمت عمده پودر لباسشویی فله هوم کر 3 کیلویی

قیمت عمده پودر لباسشویی فله هوم کر 3 کیلویی در بازار ایران حدودا کیسه ای 99 هزار تومان می باشد!

آیا در جستجوی قیمت عمده پودر لباسشویی فله هوم کر 3 کیلویی هستید؟ با ما همراه باشید تا بهترین قیمت را برای شما ارائه دهیم.

پودر لباسشویی 500 گرمی هوم کر، پودر لباسشویی البسه کودک هوم کر، مایع ظرفشویی کنسانتره هوم کر و مایع لباسشویی هوم کر همگی جزء محصولات با کیفیت و مورد اعتماد هوم کر می‌باشند.

پودر لباسشویی فله هوم کر

معرفی پودر لباسشویی هوم کر

پودر لباسشویی با برند هوم کر از محصولات تولید شده در شرکت بین المللی محصولات پارس ، گروه صنعتی پارس و شرکت تولیدی کندر می باشد.

پودر لباسشویی هوم کر با کیفیت مطابق با استاندارد کشور ایران و با بسته بندی های مختلفی از جمله موارد زیر در کارخانه ‌پودر لباسشویی هوم کر تولید می شود:

  • پودر لباسشویی 500 گرمی هوم کر
  • پودر لباسشویی فله 1/5 کیلوگرمی
  • پودر لباسشویی فله 3 کیلوگرمی
  • پودر لباسشویی فله 5 کیلوگرمی
  • پودر لباسشویی فله 10 کیلوگرمی

قیمت عمده پودر لباسشویی فله هوم کر

قیمت عمده پودر لباسشویی فله هوم کر در بازار داخلی کشورمان ایران و بازار صادراتی با همدیگر فرق می کند و عوامل مختلفی در قیمت عمده پودر لباسشویی هوم کر تاثیر گذار هست که این موارد از جمله: نوع بسته بندی پودر لباسشویی، میزان حجم خرید مشتری، کیفیت درخواستی مشتری و غیره می باشد.

برای استعلام و دریافت قیمت عمده پودر فله ای هوم کر و یا دیگر برند های پودر لباسشویی جهت خرید و فروش در بازار داخلی ایران یا صادرات به کشورهای مختلف از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان و غیره می توانید از قسمت تماس با ما در سایت شرکت رشید تجارت با ما ارتباط بگیرید.

قیمت عمده پودر لباسشویی فله هوم کر

کارخانه پودر لباسشویی هوم کر

کارخانه پودر لباسشویی هوم کر در استان سمنان در شهرک صنعتی سمنان واقع شده است، در کارخانه هوم کر انواع محصولات شوینده و بهداشتی با برند هوم کر در بسته بندی های مختلف تولید و بازار مصرفی عرضه می شود.

کارخانه پودر لباسشویی هوم کر یکی از پیشگامان تولید محصولات شوینده در ایران است، این کارخانه با بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن و ماشین‌آلات پیشرفته، محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کند که در بازارهای داخلی و خارجی مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

برند هوم کر با تمرکز بر تحقیق و توسعه، فرمولاسیون‌هایی را ارائه می‌دهد که نه تنها قدرت پاک‌کنندگی بالایی دارند، بلکه به حفظ بافت و رنگ لباس‌ها نیز کمک می‌کنند.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و کنترل دقیق فرآیندهای تولید، از دیگر عواملی است که محصولات این برند را متمایز می‌کند.علاوه بر کیفیت محصولات، کارخانه هوم کر به مسئولیت‌های اجتماعی و زیست‌محیطی خود نیز توجه ویژه‌ای دارد.

کارخانه پودر لباسشویی هوم کر

فروش عمده پودر لباسشویی هوم کر

برای خرید و فروش عمده پودر لباسشویی برند هوم کر ابتدا باید با مدیران فروش شرکت رشید تجارت ارتباط تلفنی یا واتس آپ برقرار کنید تا بتوان خریدی مطمئن داشته باشید.

هر کارخانه تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی برای فروش عمده محصولات خود نیاز به کادر فروش مجرب دارد که بتوانند محصولات تولید شده را به بازار های داخلی یا صادراتی عرضه کنند.

شرکت رشید تجارت بزرگترین تولید کننده و بازرگانی مواد شوینده و بهداشتی در ایران و جهان با داشتن کادر مجرب فروش می تواند روزانه حجم بالایی از محصولات شوینده به خصوص پودر لباسشویی را صادرات کند.

فروش عمده پودر لباسشویی هوم کر

خرید مسقیم پودر لباسشویی هوم کر

برای خرید مسقیم پودر لباسشویی با برند هوم کر یا هر برند دیگر در زمینه پودر لباسشویی با هر نوع بسته بندی مورد نیاز می توانید با مدیران فروش شرکت رشید تجارت در ارتباط باشید.

خرید عمده پودر لباسشویی یکی از دغدغه های خریداران و تاجرانی هست که می خواهند در زمینه تجارت مواد شوینده و بهداشتی فعالیت کنند.

از این رو به دنبال شرکت ها و کارخانه های تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی در فضای مجازی یا حقیقی جستجو می کنند ، شرکت رشید تجارت با توجه به این نیاز خریداران اقدام به راه اندازی سایت خود کرده تا مشتریان راحتر بتوانند به تولید کننده پودر لباسشویی دست یابند.

خرید پودر لباسشویی هوم کر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *