کارخانه پودر لباسشویی درخشان 10 کیلوگرم

کارخانه پودر لباسشویی درخشان 10 کیلوگرم در شهر قرچک استان تهران واقع می باشد، پودر درخشان بصورت فله ای با قیمت ارزان تولید می شود.

برای خرید عمده پودر لباسشویی درخشان با بسته بندی کیسه ی 10 کیلوگرم با بهترین قیمت و کیفیت می توانید با مشاوران شرکت رشید تجارت ارتباط بگیرید.

پودر لباسشویی درخشان

معرفی پودر لباسشویی درخشان

پودر اباسشویی درخشان برندی جدیدی در صنعت مواد شوینده بهداشتی در کشور ایران هست که با نام تجاری “ درخشان “ وارد‌ بازار داخلی شوینده بهداشتی گردید.

پودر لباسشویی درخشان با بسته بندی کیسه ای 10 کیلوگرم جهت مصارف صنعتی و ماشین‌ لباسشویی در کارخانه گروه صنعتی نگین تولید می شود.

پودر لباسشویی درخشان به‌دلیل قیمت و کیفیت مناسب در بازار ایران توانسته جایگاه خوبی بدست بیاورد، این پودر لباسشویی جهت مصارف زیر کاربرد دارد:

  • ماشین لباسشویی خانگی
  • ماشین لباسشویی صنعتی
  • کارواش
  • قالیشویی
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • اماکن عمومی

کارخانه پودر لباسشویی درخشان

کارخانه پودر لباسشویی درخشان در استان تهران شهر قرچک واقع است، در واقع پودر لباسشویی درخشان در کارخانه نگین‌درباری پر می شود.

برای خرید پودر لباسشویی درخشان مسقیم از کارخانه ابندا باید با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت رشید تجارت ارتباط گرفنه و سفارش خود را ثبت کنید.

کارخانه پودر لباسشویی درخشان روزانه تا سقف 50 تن پودر لباسشویی فله ای بصورت کیسه های 10 و 20 کیلوگرم می تواند تولید و به بازار عرضه کند.

پودر لباسشویی درخشان

پودر لباسشویی گلد آس گلد

پودر لباسشویی گلد آس گلد نیز برند جدیدی هست که با بسته بندی کیسه های 5 کیلوگرم در کارخانه نگین درباری تولید می شود.

پودر لباسشویی گلد آس گلد با ظاهری شکیل و زیبا مشابه بسته بندی برند آریل در بسته بندی کیسه 5 کیلوگرم به بازار داخلی و صادراتی توسط شرکت رشید تجارت عرضه می گردد.

پودر لباسشویی گلد آس گلد قیمت و کیفیت بسیار مناسبی دارد، مشتریانی که به دنبال کیفیت و قیمت مناسب هستند پودر گلد آس گلد گزینه پیشنهادی ما به آنهاست.

پودر لباسشویی گلد آس گلد

مایع لباسشویی درخشان

مایع لباسشویی درخشان و گلد آس گلد در کارخانه نگین درباری تولید می شود، این مایعات در بسته بندی 10 و 20 لیتری عرضه می شوند.

مایع اباسشویی درخشان با رنگ ها و رایحه های مختلفی تولید می شود اما رنگ آبی و سبز و رایحه گل های بهاری و لاوندر بیشترین تقاضا را در بازار ایران دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *