خرید پودر دستی ارزان قیمت از کارخانه

خرید عمده پودر دستی ارزان قیمت از کارخانه به صورت مستقیم با بهترین کیفیت و شرایط تحویل فوری را از شرکت رشید تجارت بخواهید

پودر دستی ارزان قیمت ولی با کیفیت بالا همیشه یکی از درخواست های مشتریان شرکت ما بوده و کارخانه تولیدی ما سعی بر عرضه این نوع پودر رختشویی را داشته است.

پودر دستی ارزان قیمت

معرفی پودر دستی و ماشینی

پودر دستی به پودری گفته می شود که جهت شستشوی و تمیز کردن انواع رخت و لباس بصورت دستی استفاده می شود یعنی به عبارتی مصرف کننده باید رخت ها را در تشت بریزد و بعد با دست بشوید.

پودر ماشینی به پودری گفته می شود که جهت شستشوی و تمیز کردن انواع رخت و لباس بصورت کمک گرفتن از ماشین لباسشویی اتوماتیک انجام می گردد بدین صورت که مصرف کننده رخت ها را در ماشین لباسشویی می گذارد و بعد پودر ماشینی را درون آن می ریزد و بعد از آن ماشین لباسشویی بصورت اتوماتیک لباس ها را می شوید.

پودر دستی و ماشینی مدل های مختلفی دارند اما بیشترین مدل و بسته بندی مورد استفاده به صورت زیر هست:

  • پودر لباسشویی 500 گرمی
  • پودر لباسشویی 1 کیلوگرمی
  • پودر لباسشویی 3 کیلوگرمی
  • پودر لباسشویی 5 کیلوگرمی
  • پودر لباسشویی 10 کیلوگرمی
  • پودر لباسشویی 20 کیلوگرمی

فروش پودر دستی ارزان قیمت

فروش پودر دستی ارزان قیمت بصورت عمده و تناژ بالا توسط شرکت رشید تجارت انجام می شود و این گزینه مناسبی برای افرادی هست که به دنبال خرید این نوع پودر لباسشویی هستند.

شرکت ما به شما این اطمینان را می دهد‌ که پودر های لباسشویی تولید شده در کارخانه ما دارای استاندارد و مجوز سیب سلامت هستند.

اگر به دنبال خرید پودر دستی با قیمت ارزان و مناسب هستید پیشنهاد ما به شما پودر لباسشویی و رختشویی با بسته بندی فله ای و کیسه ای در وزن های 5، 10 و 20 کیلوگرم هست، زیرا این مدل بسته بندی به دلیل هزینه کمتر نوع بسته بندی و هزینه کمتر کارگر برای بسته بندی کردن همچنین زمان کمتر برای پک کردن باعث می شود قیمت نهایی محصول کاهش یابد.

قیمت پودر ماشین لباسشویی کیسه ای

قیمت پودر ماشین لباسشویی کیسه ای فله بر اساس پارامترها و فاکتور های مختلفی تعیین می شود که مهم ترین این موارد به شرح زیر می باشد:

  • کیفیت پودر ماشین لباسشویی
  • اکتیویته پودر ماشین لباسشویی
  • آنزیم های پودر ماشین لباسشویی
  • نوع بسته بندی
  • شهرت برند

برای اطلاع و دریافت قیمت پودر ماشین لباسشویی کیسه ای ابتدا باید با کارشناس و مشاور فروش مجموعه رشید تجارت ارتباط گرفته و پس از مذاکره تلفنی، لیست قیمت انواع پودر ماشین لباسشویی کیسه ای را دریافت کنید.

پودر ماشین لباسشویی ارزان قیمت

پودر ماشین لباسشویی ارزان قیمت امروزه به دلیل کاهش قدرت خرید مردم کشورهای مختلف مورد توجه زیادی قرار گرفته است، زیرا این مدل پودر ماشین لباسشویی با قیمت ارزان می تواند کار مصرف کننده را راه بیندازد.

برای خرید انواع پودر ماشین لباسشویی با قیمت ارزان با ما در اراباط باشید تا گزینه های مختلفی را به شما معرفی کنیم که بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ما به شما این حق را میدهیم که با توجه به بودجه ای که دارید پودر ماشین لباسشویی را خرید کنید که دارای قیمت ارزان و کیفیت بالایی باشد پس ما هم سعی بر تولید و تامین این مدل محصول برای شما هستیم.

ارزان ترین پودر ماشین لباسشویی

ارزان ترین پودر ماشین لباسشویی در بازار کشور ایران کدام برند است؟ برای خرید ارزان ترین پودر ماشین لباسشویی از کجا باید خرید کنیم؟

حتما این سوالات برای کسی درخواست خرید پودر ماشین لباسشویی با ارزان ترین قیمت هست، بوجود می آید و به دنبال جواب این سوالات جستجو می کند.

برای پاسخ به این سوالات شرکت رشید تجارت یکی از مراجع پاسخگویی در زمینه مواد شوینده بهداشتی به خصوص پودر ماشین لباسشویی در کشور ایران محسوب می شود که شما می توانید با برقراری ارتباط با مشاوران خبره ما به پاسخ سوالات خود دست یابید.

‫2 نظر

  • محمد کلانتری گفت:

    سلام خسته نباشید
    من تاجر آراد هستم از کرمان چجوری میتونم باهاتون همکاری داشته باشم میخواستم یک برند رو که خودتون پیشنهاد میدین روش کار کنم
    خیلی خوشحال میشم بتونم باهاتون همکاری کنم و از تجربیات تون استفاده کنم.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *