فروش و قیمت مایع ظرفشویی فله ای ارزان

مایع ظرفشویی فله ای ارزان قیمت گالنی 10 و 20 لیتری از درب کارخانه مایعات شوینده فله ای توسط شرکت رشید تجارت به فروش می رسد.

برای خرید و فروش عمده مایع ظرفشویی فله ای به قیمت ارزان و مناسب می توانید بصورت حضوری از کارخانه مایع ظرفشویی خرید‌ کنید، همچنین می توانید به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی با مشاوران شرکت رشید تجارت ارتباط بگیرید.

مایع ظرفشویی فله ای

مایع ظرفشویی فله ای چیه؟

احتمالا برایتان سوال پیش آمده که مایع ظرفشویی فله ای چیه و چه کاربردی دارد؟

مایع ظرفشویی فله ای به مایعی گفته می شود که برای شستشوی و تمیز کردن انواع ظروف آشپزخانه کاربرد دارد و چون این نوع مایع در بسته بندی های گالن 10 و 20 لیتر در بازار وجود دارد، مردم به این نوع محصول مایع ظرفشویی فله ای می گویند.

مایع ظرفشویی فله ای بیشتر برای مصارف صنعتی و کارخانه ای و مصارف عمومی کاربرد دارد، برخی از مشاغل و اصنافی که از این محصول بیشتر استفاده می کنند به شرح ذیل می باشد:

  • اماکن مذهبی مثل حرم ائمه اطهار
  • بیمارستان ها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • ارگان های دولتی مثل ارتش و سپاه
  • ارگان های خصوصی
  • هیئت ها
  • کارخانه ها

فروش مایع ظرفشویی فله ای

فروش مایع ظرفشویی فله ای ارزان قیمت و با‌ کیفیت بالا همچنین مقرون به صرفه برای فروش در بازار عمده فروشی را از شرکت رشید تجارت بخواهید.

شرکت رشید تجارت یک از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنندگان مایع ظرفشویی فله ای و گالنی در کشور ایران به حساب می آید.

کارخانه های زیر مجموعه شرکت رشید تجارت روزانه صدها تن انواع مایعات شوینده بصورت بسته بندی گالنی تولید می کنند و در بازار داخلی ایران و بازار های صادراتی به فروش می رسانند.

قیمت مایع ظرفشویی فله ای

قیمت مایع ظرفشویی فله ای همیشه برای خریداران و‌ تاجران صنعت شوینده بهداشتی مهم بوده و هست.

طبق تجربه فروش در زمینه مواد شوینده بهداشتی در چندین سال بدست آورده ایم، مشتریان برای محصول مایع ظرفشویی فله ای به دنبال مایعی غلیظ و خوشبو هستند که در عین حال قیمت مناسب و ارزانی داشته باشد.

قیمت مایع ظرفشویی فله ای به عوامل مختلفی بستگی دارد که در قیمت گذاری این‌محصول بسیار تاثیر گذار هست، این عوامل شامل موارد زیر هست:

  • کیفیت مایع ظرفشویی
  • غلظت مایع ظرفشویی
  • میران اسانس مایع ظرفشویی
  • شهرت برند مایع ظرفشویی
  • نوع گالن

خرید مایع ظرفشویی فله ای

برای خرید مایع ظرفشویی فله ای ارزان قیمت می توانید با مجموعه ما ارتباط بگیرید و مایع ظرفشویی فله ای گالنی زا به صورت عمده خرید کنید.

امروزه به دلیل این که مایعات گالنی فله نسبت به مایعات کوچک خانگی از لحاظ اقتصادی قیمت به صرفه تری دارند مردم به این نوع مایعات رو آورده و خرید می کنند.

برای اینکه بتوانید مایع ظرفشویی و دستشویی فله ای را در شهر خودتان بصورت عمده پخش کنید باید ابتدا این محصولات را از کارخانه تولید کننده مایعات فله ای خرید کنید.

شرکت رشید تجارت در زمینه تولید انواع مایعات شوینده فله ای و گالنی به تمامی مشتزیان خود قبل از خرید کردن مشاوره رایگان می دهد و بعد با توجه به نیاز مشتری بهترین گزینه را معرفی می کند.

خرید عمده مایع ظرفشویی ارزان

برای خرید عمده مایع ظرفشویی ارزان قیمت از طریق تماس تلفنی با مشاوران فروش شرکت رشید تجارت ارتباط بگیرید و مایع ظرفشویی ارزان قیمت مد نظرتان را خرید کنید.

مایع ظرفشویی ارزان قیمت با بسته بندی 10 لیتری در پاییز سال 1402 قیمتی از حدود گالنی 100 هزار تومان تا گالنی 250 هزار تومان دارد.

قیمت مایع دستشویی فله ای

مایع دستشویی فله ای ارزان قیمت با بسته بندی 20 لیتری در پاییز سال 1402 قیمتی از حدود گالنی 200 هزار تومان تا گالنی 500 هزار تومان دارد.

مایع دستشویی فله ای گالنی در کارخانه رشید تجارت بصورت گالن 10 و 20 لیتری تولید می شود، رایحه مایع دستشویی تولیدی شرکت ما بیشتر گل های بهاری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *