قیمت عمده تاید دستی و ماشینی ارزان

قیمت عمده تاید دستی و ماشینی ارزان با بسته بندی 500 گرمی کارتنی و کیسه ای 10 و 20 کیلوگرمی بصورت مستقیم از کارخانه را از ما بخواهید.

برای خرید عمده تاید دستی و ماشینی ارزان قیمت ابتدا با کارشناس و مشاور مجموعه رشید تجارت ارتباط بگیرید سپس سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت عمده تاید دستی

معرفی تاید دستی و ماشینی

تاید دستی و ماشینی یک نوع ماده شوینده جهت شستشو و تمیز کردن لباس ها و الیاف ها به کار برده می شود که این محصول به صورت پودر سفید ‌یا آبی رنگ در بازار موجود هست.

تاید دستی همانطور که از اسمش پیداست برای شستشو لباس ها با دست یا ماشین نیمه اتوماتیک به کار برده می شود، اما تاید ماشینی برای شستشوی لباس ها با متشین لباسشویی اتوماتیک به کار برده می شود.

ترکیبات و فرمول تاید دست و ماشین با یکدیگر فرق می کند که باعث می شود کارایی این دو مدل پودر لباسشویی با هم متفاوت باشد.

قیمت عمده تاید دستی

قیمت عمده تاید دستی به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد که در قیمت گذاری این محصول پر مصرف تاثیرگذار هستند از جمله ی این عومل به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • میزان شهرت برند تاید
  • کیفیت تاید دستی
  • نوع بسته بندی تاید
  • میزان عرضه و تقاضا

جهت خرید و فروش تاید دستی بصورت عمده و تناژ بالا باید با مشاوران فروش شرکت رشید تجارت تماس بگیرید تا بتوانید تاید دستی و ماشینی را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

پودر دستی ارزان قیمت

اگر به دنبال خرید پودر دستی ارزان قیمت با بسته بندی 500 گرم جعبه ای کارتنی یا بسته بندی سلفونی 1 تا 3 کیلوگرم و یا بسته بندی کیسه ای 5 تا 20 کیلوگرم هستید با ما ارتباط بگیرید تا بهترین گزینه رو به شما معرفی کنیم‌.

پودر دستی ارزان قیمت می تواند گزینه مناسبی برای افرادی که به دنبال برندهای پودر لباس با قیمت پایین و کیفیت قابل توجهی هستند، باشد!

شرکت رشید تجارت همواره به این فکر بوده که به مشتریان بازار داخلی و صادراتی خود پودر لباسشویی دستی و ماشینی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن ارائه بدهد تا رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.

تاید کیلویی عمده

تاید کیلویی عمده به معنای فروش بسته های یک کیلویی از محصولات تاید یا پودر لباسشویی بصورت عمده فروشی در بازار خرید و فروش موا‌د شوینده هست.

این عرضه عمده تاید بصورت کیلویی می تواند توسط شرکت ها، عمده فروشی ها یا فروشگاه های مواد شوینده ارائه شود که در این صورت مشتریان تاید را با قیمتی ارزان تر و مناسب تر از حالت خرده فروشی تهیه می کنند.

برای خرید عمده تاید بصورت کیلویی و فله ای می توانید با مجموعه رشید تجارت ارتباط بگیرید و تاید کیلویی را بصورت عمده تهیه کنید.

قیمت عمده پودر دستی پرسیل

قیمت عمده پودر دستی پرسیل در حال حاضر در سال 1402 در بازار ایران هر یک کارتن 24 عددی حدود 360/000 تومان معادل هر یک عدد پودر 500 گرمی حدود 15/000 تومان هست.

پودر دستی پرسیل با چند رایحه لیمویی، گل بهاری و لاوندر در کارخانه پرسیل تولید می شود و به بازار عرضه می گردد، این پوپر به دلیل شهرت بالایی که دارد از قیمت نسبتا گرانی برخوردار است.

برای خرید عمده پودر دستی پرسیل باید از عمده فروشی های مواد شوینده در سطح شهر خود اقدام کنید تا بتوانید این محصول را با بهترین قیمت تهیه کنید.

قیمت عمده پودر دستی یکتا

قیمت عمده پودر دستی یکتا در حال حاضر در سال 1402 در بازار ایران هر یک کارتن 24 عددی حدود 300/000 تومان معادل هر یک عدد پودر 500 گرمی حدود 12/500 تومان هست.

پودر دستی یکنا یکی از قدیمی ترین برند های پودر رختشویی در بازار کشورمان ایران هست که دارای کیفیت و قیمت نسبتا خوبی برخوردار هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *