فروش وازلین صادراتی بهداشتی ارزان قیمت

فروش وازلین صادراتی بهداشتی ارزان قیمت جهت خرید عمده برای صادرات وازلین صنعتی و بهداشتی توسط شرکت رشید تجارت انجام می شود.

صادرات وازلین بهداشتی و وازلین صنعتی ایران با بسته بندی های مختلف بشکه های 170 و 220 کیلویی و همچنین بسته بندی قوطی های 80، 90 و 100 میلی گرم بیشتر برای کشورهایی نظیر افغانستان، پاکستان، عراق، تاجیکستان صورت می گیرد.

وازلین صادراتی

وازلین چیست؟ کاربرد و انواع آن

وازلین یک نوع ژل یا کرم چربی مانند است که از تصفیه نفت خام در صنایع پتروشیمی بدست می آید و به عنوان یک ماده مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای وازلین شامل موارد چون: حفاظت از پوست در برابر خشکی، ترتیب دهنده مو و استفاده به عنوان یک لایه محافظ در برخی از زخم‌ها یا سوختگی‌ها استفاده می‌شود.

انواع وازلین با توجه به نوع مصرف به موارد زیر دسته بندی می شود:

  • وازلین بهداشتی
  • وازلین صنعتی
  • وازلین بچه
  • وازلین اورجینال
  • وازلین عطری
  • وازلین زرد
  • وازلین وایت یا سفید

قیمت وازلین صادراتی

قیمت وازلین صادراتی بهداشتی بستگی به شرایط مختلفی چون: کیفیت وازلین، نوع بسته بندی وازلین، میزان معروفیت برند وازلین و استاندارد های صنعتی نیز دارد.

در جستجوی بهترین قیمت برای وازلین صادراتی، مهم است به فروشندگان معتبر و با تجربه مراجعه کنید.

از این رو، انتخاب وازلین صادراتی با قیمت مناسب نقش مهمی در اقتصاد و سلامت پوست دارد. همچنین، اطمینان از کیفیت محصول و رعایت استانداردهای بهداشتی نقطه کلیدی است تا مشتریان بهره‌مندی کامل از این محصول را تجربه کنند.

شرکت رشید تجارت همواره سعی بر این اساس را دارد بهترین قیمت وازلین را به مشتریان صادراتی اعلام کند تا خریداران سود بالایی از تجارت وازلین بدست بیاورند.

فروش وازلین صادراتی ارزان

فروش وازلین صادراتی ارزان قیمت تخصص شرکت رشید تجارت می باشد که با شناسایی دقیق نیاز مشتریان صادراتی جهت خرید عمده وازلین برای واردات این محصول به کشور خودشان، سعی بر معرفی وازلین با کیفیت و قیمت مناسب به خریداران داریم.

فروش وازلین صادراتی می‌تواند یک فرصت عالی و ویژه برای کسب و کارهای مرتبط با صنایع آرایشی و بهداشتی باشد، پس فعالان و تاجران در این زمینه جهت سود بیشتر می توانند وازلین ایرانی را برای کشور خود خرید کنند.

برای افزایش فروش وازلین صادراتی، مهم است که در تبلیغات آنلاین حضور فعّال داشته باشید و ویژگی‌های منحصر به فرد وازلین خود را برجسته کنید. با ارائه اطلاعات دقیق در مورد محصول، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مطلوب، می‌توانید به افزایش محبوبیت وازلین صادراتی خود و بهبود جایگاه در بازار جهانی دست یابید.

فروش وازلین صادراتی

خرید وازلین صادراتی

برای خرید وازلین صادراتی با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت و بسته بندی مورد تظرتان می توانید با مشاوران فروش شرکت ما اراباط بگیرید تا بهترین گزینه وازلین را به شما معرفی کنیم.

خرید وازلین جهت صادرات معمولا با بسته بندی بشکه های 175 و 220 کیلوگرم انجام می شود، دلیل این امر آن است که بیشتر واردکنندگان وازلین این محصول را در کشور خودشان در بسته بندی های کوچک تر ریپک می کنند

در ارتباط با تأمین‌کننده وازلین مورد نظر خود، اطمینان حاصل کنید که محصولات ایشان دارای مجوزها و گواهی‌نامه‌های لازم برای صادرات به کشورهای مورد نظر شما هستند. ارتباط مستقیم با تأمین‌کننده، پاسخگویی به سوالات فنی و تضمین کیفیت محصولات از مهمترین گام‌ها در مسیر خرید وازلین صادراتی است.

‫2 نظر

  • سلام وقت بخیر
    ما برای صادرات به وازلین نیاز داریم. شما تولید کننده وازلین هستید؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *