فروش عمده پودر لباسشویی فله ای ارزان قیمت

فروش عمده پودر لباسشویی فله ای ارزان قیمت با بهترین کیفیت درخواستی مشتریان در کارخانه تولیدکننده پودر لباسشویی به بازار عرضه می گردد.

فروش عمده پودر لباسشویی فله ای

معرفی پودر لباسشویی فله ای

پودر لباسشویی محصولی پرکاربرد جهت شستشو و تمیز کردن انواع لباس و الیاف هست که با مدل ها و بسته بندی های متنوع تولید می شود و به دست مردم می رسد.

اصولا پودر لباسشویی در دو مدل دستی و اتوماتیک ماشینی تولید می شود اما جدیدا یک مدل پودر لباسشویی با عنوان مولتی واش به بازار عرضه شده که پودر لباسشویی دوکاربری محسوب می شود یعنی هم کاربری دستی دارد و هم کاربری ماشینی که در نوع خود جالب است!

پودر لباسشویی فله ای در بسته بندی های کیسه ای در وزن های مختلف 5 کیلوگرم تا 500 کیلوگرم و حتی 1000 کیلوگرم یا 1 تن تولید می شود.

فروش عمده پودر لباسشویی فله ای

فروش عمده پودر لباسشویی فله ای با قیمت ارزان و رقابتی توسط شرکت تولیدی رشید تجارت برای تاجران و کسبه ایرانی و خارجی انجام می شود.

پودر لباسشویی فله ای برای اصناف مختلفی کاربرد بیشتری دارد که می توان به آنها اشاره کرد‌:

  • کارگاه بسته بندی پودر لباسشویی
  • قالیشویی ها
  • بیمارستان ها
  • هتل ها
  • خشکشویی ها
  • ارگانهای دولتی و خصوصی
  • و غیره

قیمت پودر ماشین لباسشویی 10 کیلویی

قیمت پودر ماشین لباسشویی 10 کیلویی از کیسه ای 100 هزار تومان شورع می شود تا کیسه ای 300 هزار تومان که اختلاف قیمت ها به خاطر کیفیت و برند محصول می باشد.

برای دریافت بهترین قیمت پودر دستی و ماشینی در میسه های 10 کیلویی می توانید از قسمت تماس با ما با مشاوران شرکت ما در ارتباط باشید و‌ از بروز ترین قیمت ها خبر دار شوید.

پودر لباسشویی فله ایرانی

پودر لباسشویی فله ایرانی یک نوع پودر مخصوص شستشوی لباس هست که توسط شرکت ها و کارخانه های ایرانی تولید می شود.

در کشور ایران به‌دلیل منابع فراوان مواد اولیه جهت تولید پودر لباسشو‌یی کارخانه های بزرگی اقدام به تولید و عرضه این محصول به بازار کشور ایران و حتی بازارهای جهانی کرده اند.

پودر لباسشویی فله ایرانی برای صادرات به کشور های حوزه خاورمیانه، کشورهای حوزه CIS، هندوستان و کشورهای اتحادیه عربی گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای هست.

تولید کننده پودر لباسشویی فله

در کشور ایران تعداد تولید کننده پودر لباسشویی فله ای زیاد است که با بسته بندی های مختلف از وزن 1 کیلوگرم تا وزن 1 تن تولید می کنند.

شرکت رشید تجارت به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان پودر لباسشویی فله با بیش یک دهه سابقه تولید پودر لباسشویی در ایران، مفتخر به تولید انواع و اقسام پودر لباسشویی فله ای و کارتنی با کیفیت برای رفع نیاز شستشویی لباس مردم هستیم.

پودر های لباسشویی فله ای شرکت ما با کیفیت های مختلف با اکتیویته های گوناگون از اکتیو 4 تا اکتیو 20 بنا به درخواست و نیاز مشتری با توجه به نسبت کیفیت به قیمت تولید می کنیم.

قیمت پودر دستی فله ای

قیمت پودر دستی فله ای در بازار کشور ایران و کشورهای خاورمیانه بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که در اینجا به مهم ترین این عوامل اشاره می کنیم:

  • نسبت عرضه به تقاضا
  • کیفیت پودر لباسشویی
  • نوع بسته بندی پودر لباسشویی
  • معروفیت برند پودر لباسشویی
  • کشش بازار
  • رقابت

قیمت پودر دستی فله ای

قیمت پودر دستی فله ای با کیفیت های مختلف از اکتیو 4 تا اکتیو 20 برای صادرات پودر لباسشویی دستی از هر یک کیلوگرم 8/500 تومان تا هر یک کیلوگرم 30/000 تومان باره قیمتی دارد.

قیمت پودر دستی فله ای یکی از موارد بسیار مهم در تصمیم گیری برای خرید این کالا می باشد، اگر شما به دنبال پودر دستی فله ای با قیمت و کیفیت مناسب هستید می توانید با مشاوران شرکت رشید‌ تجارت در ارتباط باشید.

برای مطمئن شدن از دریافت بهترین قیمت پودر دستی فله ای، به شما توصیه می‌شود تا با ما ارتباط بگیرید یا به صورت حضورت حضوری به کارخانه ما مراجعه کنید.

شرکت ما از محصولات با کیفیت بالا به همراه تنوع و قیمت‌های رقابتی برخوردار است، تیم ما آماده است تا به شما در انتخاب مناسب‌ترین پودر دستی فله ای با توجه به نیازهایتان کمک کند و اطمینان حاصل کند که شما بهترین مقدار بهایی را پرداخت می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *