صادرات پودر لباسشویی با ارزان ترین قیمت کارخانه

صادرات پودر لباسشویی و رختشویی فله ای و کارتنی با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن در کارخانه پودر لباسشویی صادراتی تولید و عرضه می شود.

پودر لباسشویی صادراتی در بسته بندی های مختلف از وزن 100 گرم تا 1 تن کیسه های جامبوبگ در کارخانه تولید پودر رختشویی تولید و به بازار صادراتی عرضه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ همچنین لیست قیمت پودر لباسشویی با مشاوران و کارشناسان فروش شرکت رشید تجارت در ارتباط باشید.

پودر لباسشویی صادراتی

پودر لباسشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

همه ما انسان ها این عصر و زمانه با پودر لباسشویی آشنایی داریم و این محصول یا کالا را به صورت کم و بیش می شناسیم و حتی برای یکبار شده لباس های خود را با پودر لباسشویی یا رختشویی شسته ایم.

پودر لباسشویی ماده ای پودر مانند عموما سفید رنگ هست که از ترکیب مواد شیمیایی مختلفی بدست می آید، اگر بخواهیم ساده بگوییم پودر لباسشویی یک نوع نمک صنعتی اسیدی محسوب می شود که کاربرد آن شستشو و لکه بری لباس ها و الیاف پارچه ای می باشد.

پودر لباسشویی چیست

پودر لباسشویی فله ایرانی

پودر لباسشویی فله ایرانی برای صادرات به کشورهای زیر گزینه مناسبی محسوب می شود و تاجران می توانند به خوبی بر روی این محصول صادراتی کار کنند:

  • عراق
  • افغانستان
  • پاکستان
  • ارمنستان
  • گرجستان
  • ترکمنستان
  • تاجیکستان
  • امارات
  • عمان
  • روسیه
  •  و تمامی کشورهای حوزه خاورمیانه

دلیل این امر آن است که پودر لباسشویی ایرانی از قیمت ارزان و به صرفه همچنین کیفیت مناسبی برخوردار است.

کشور ایران به دلیل داشتتن معادن و مواد معدنی مورد نیاز برای تولید پودر لباسشویی از لحاظ تولید این محصول جزو کشورهای قدرتمند و به نام محسوب می شود.

پودر لباسشویی فله ایرانی

کارخانه پودر لباسشویی تیاگل

کارخانه تولید پودر لباسشویی تیاگل در پایتخت ایران استان تهران شهرستان قرچک واقع است.

این کارخانه پودر لباسشویی تیاگل را در بسته بندی های 10 و 20 کیلوگرم کرده و جهت صادرات به کشورهای مختلف عرضه می کند.

پودر لباسشویی تیاگل چندی سالی هست در بازار داخلی کشور ایران و نیز بازار صادراتی کشورهای همسایه ایران شناخته شد اما چند مدتی است که تولید این پودر بنا به دلایل نامشخص محدود شده است.

کارخانه پودر لباسشویی تیاگل

پودر ماشین لباسشویی تیاگل

برند مواد شوینده تیاگل در زمینه تولید و پخش شوینده بهداشتی به خصوص پودر لباسشویی دستی و ماشینی در چند سال اخیر فعالیت می کند.

پودر ماشین لباسشویی تیاگل یکی از محصولات تولیدی کارخانه مواد شوینده بهداشتی استان تهران هست.

بسته بندی و شکل و شمایل پودر ماشین لباسشویی تیاگل از طرح و نمای زیبایی برخوردار است.

پودر ماشین لباسشویی تیاگل

صادرات پودر لباسشویی فله

پودر لباسشویی فله ای در بسته بندی های 5 ، 10 و 20 کیلوگرم برای صادرات به کشورهای مختلف به دلیل مقرون به صرفه بودن از لحاظ قیمت گزینه بسیار مناسبی برای تاجران در صنعت مواد شوینده و بهداشتی است.

تاجرانی که تمایل دارند پودر لباسشویی فله ای صادرات و واردات کنند می توانند با کارشناسان صادرات مجموعه رشید تجارت ارتباط بگیرند و از آخرین قیمت پودر لباسشویی فله ای خبر دار شوند.

صادرات پودر لباسشویی فله

تفاوت پودر لباسشویی سبک و سنگین

علت اصلی تفاوت پودر لباسشویی سبک و سنگین در میزان نمک صنعتی استفاده شده در پودر لباسشویی هست.

هرچه قدر درصد نمک پودر لباسشویی بیشتر باشد در نتیجه دانسیته یا چگالی پودر لباسشویی بیشتر می شود و در نهایت پودر لباسشویی سنگین می شود.

اما بالعکس هرچه قدر درصد نمک پودر لباسشویی کمتر باشد در نتیجه دانسیته یا چگالی پودر لباسشویی کمتر می شود و در نهایت پودر لباسشویی سبک و پفکی می شود.

تفاوت پودر لباسشویی سبک و سنگین

فروش پودر لباسشویی فله صادراتی

فروش پودر لباسشویی فله صادراتی توسط شرکت رشید تجارت با تجربه صادرات موفق انواع مواد شوینده بهداشتی به خصوص صادرات پودر لباسشویی فله ای با بسته بندی کیسه ای 5 ، 10 و 20 کیلوگرم همچنین کیسه های جامبوبگ به کشورهای ذیل انجام شده است:

  • عراق
  • افغانستان
  • پاکستان
  • ارمنستان
  • گرجستان
  • ترکمنستان
  • تاجیکستان
  • قرقیزستان
  • روسیه
  • امارت

شرکت رشید تجارت با ارائه خدمات متنوع در خدمت تمامی تاجران و فعالان اقتصادی در زمینه صادرات و واردات انواع کالاها و محصولات صادراتی می باشد.

ما این تضمین را به تاجران و مشتریان شرکت رشید تجارت می دهیم که تمامی مراحل صادرات کالا به صورت صفر تا صد انجام می دهیم تا یک صادرات بدون دغدغه به هر کشوری که مشتری بخواهد اتفاق بی افتد.

فروش پودر لباسشویی فله صادراتی

صادرات پودر رختشویی

صادرات پودر رختشویی ارزان قیمت جهت صادرات و واردات به کشورهای مختلف جهان را با شرکت رشید تجارت تجربه کنید!

امروزه کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس به خصوص کشور عراق، امارات، عمان، سوریه، مصر و غیره به دلیل اینکه در زمینه تولید پودر لباسشویی عملکرد ضعیفی دارند، ناچارند که محصول پودر لباسشویی را به کشورشان واردات کنند تا نیاز مردم شان از این محصول رفع و رجوع گردد.

شرکت رشید تجارت در زمینه تولید، فروش و صادرات انواع پودر لباسشویی و رختشویی با تنوع بسته بندی و کیفیت، سابقه طولانی و درخشانی را به حول و قوه الهی دارد.

شما تاجر و مشتری گرامی و عزیز می توانید با کارشناسان فروش و صادرات شرکت رشید تجارت ارتباط تلفنی یا پیامی گرفته و کاتاوگ، لیست قیمت انواع مواد شوینده بهداشتی به خصوص پودر لباسشویی را دریافت کنید.

صادرات پودر رختشویی

تاید صادراتی

تاید صادراتی یا همان پودر لباسشویی محصولی مناسب جهت صادرات به کشورهای مختلف است.

اولین پودر رختشویی که وارد بازار کشور ایران شد با برند تاید بود که به این جهت مردم ایران به پودر رختشویی ، تاید می گویند.

تاید صادراتی در بسته بندی های مختلف بنا به تقاضای کشورهای تولید و صادرات می شود ، مثلا در کشورهای آفریقایی بیشتر تاید 100 گرمی مورد مصرف مردم قرار می گیرد یا در کشور عراق بیشتر با بسته بندی کیسه های 20 و 10 کیلوگرمی مورد ‌استفاده قرار می گیرد!

تولید کننده پودر لباسشویی در تهران

شهر تهران پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور ایران با جمعیت حدود 20 میلیون نفری از لحاظ تولید انواع مواد شوینده بهداشتی به خصوص پودر لباسشویی بسیار قدرتمند عمل می کند.

در شهر تهران اکثر تولید کنندگان مواد اولیه شیمیایی برای تولید مواد شوینده، با داشتن دفتر فروش حضور دارند و از این لحاظ هیچ مشکلی برای تامین‌ مواد اولیه شوینده ها وجود ندارد!

شرکت رشید تجارت یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان و تامین کنندگان مواد شوینده بهداشتی در شهر تهران و کشور ایران محسوب می شود.

لیست کارخانه تولید پودر لباسشویی

کارخانه های تولید کننده پودر لباسشویی در ایران تعداد محدود و‌ انگشت شماری دارند، این امر به این ‌دلیل هست که تولید پودر لباسشویی کاری پیچیده و دشوار هست.

صادرات پودر لباسشویی به عراق

برای صادرات پودر لباسشویی به عراق باید ابتدا با تاجران فعال در زمینه مواپ شوینده در عراق مذاکره تلفنی یا حضوری داشته باشید.

کشور عراق در زمینه مصرف پودر لباسشویی بک کشور پر مصرف محیوب می شود و مردم عراق پودر لباسشویی کیسه ای را بیشتر می پسندند.

instagram 1

‫8 نظر

  • سلام
    با تجربه خوبی که از همکاری با شرکت شما داشتیم درصدد هستیم این همکاری رو برای کشورهای جدیدتر گسترش بدین.
    موفق باشید

    • سلام وقت بخیر جناب موحد نسب ، نظر لطف دارید نسبت به شرکت رشید تجارت.
      ان شاءالله بتوانیم محصولات شوینده و بهداشتی تپلید کشورمان ایران را به سراسر جهان صادرات کنیم.

  • حسین گفت:

    سلام و درود بر شما

    با کمال مسرت از اطلاعات جامع و مفید درباره صادرات پودر لباسشویی استفاده کرده و توضیحات دقیقی در مورد تولیدکنندگان، بسته بندیها، و بازارهای هدف ارائه داده اید.
    همچنین، تفاوت پودر لباسشویی سبک و سنگین را به نحوی کامل توضیح داده اید. موفقیت در صادرات به کشورهای همسایه نشان دهنده دقت در انتخاب بازار و ارائه محصولات با کیفیت و قیمت رقابتی است.
    آرزوی موفقیت و پیشرفت دائمی برای شرکت شما دارم.

  • سلام ممنون بابت مقاله مفید و کاربردی تان

    صادرات پودر لباس شویی و کلا مواد شوینده، کمک زیادی به تولیدات داخلی کرده و مسلما کارخانه ها می توانند میزان تولید خود را افزایش دهند. خوشبختانه کیفیت مواد شوینده ایرانی در بسیاری از کشورها مورد تایید است.

    • سلام خواهش می کنم جناب نوری عزیز🌺
      بله همینطور هست که فرمودید صادرات پودر لباسشویی به چرخه تولید و در نهایت اقتصاد کشورمان ایران کمک شایانی می کند .
      ضمنا کارخانه ما توانایی همه مدل کیفیتی را در جهت تولید پودر لباسشویی و انواع مواد شوینده را دارد .

  • آقای امیری گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای صادرات پودر لباسشویی چه مدارکی لازم هست ؟

    • سلام
      برای صادرات پودر لباسشویی مدرک استاندارد اجباری ، مهم ترین مدرک محسوب می شود که این مدرک برای اظهارنامه گمرکی مورد نیاز است.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *