اعطای نمایندگی پودر لباسشویی ارزان قیمت

اعطای نمایندگی پودر لباسشویی ارزان قیمت با بهترین شرایط همکاری مسقیم از کارخانه توسط شرکت رشید تجارت صورت می پذیرد.

برای دریافت نمایندگی پودر لباسشویی ابتدا باید از شرایط اعطای نمایندگی این محصثل پر فروش با اطلاع شوید بعد اقدام به دریافت نمایندگی کنید.

اعطای نمایندگی پودر لباسشویی

آشنایی با محصول پودر لباسشویی

پودر لباسشویی یکی از محصولات پر مصرف و پر کاربرد در صنعت مواد شوینده بهداشتی هست که اصطلاحا لیدر مواد شوینده در بازار محسوب می شود.

پودر لباسشویی با بسته بندی های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد که هر کدام از مدل های بسته بندی بازار خاص خود را دارد، از جمله بسته بندی های پر کاربرد در محصول پودر لباسشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پودر لباسشویی کارتنی یا جعبه ای
  • پودر لباسشویی کیسه ای یا فله ای
  • پوپر لباسشویی نایلونی یا پلی بگ
  • پودر لباسشویی سطلی

شرایط اعطای نمایندگی پودر لباسشویی

شرایط اعطای نمایندگی پودر لباسشویی برای هر کارخانه تولید کننده مواد شوینده بهداشتی متفاوت می باشد، برای دریافت نمایندگی پودر لباسشویی هر برندی ابتدا باید با کارخانه مورد نظر بصورت تلفنی یا حضوری ارتباط بگیرید.

سپس با مدیریت یا معاونت کارخانه پودر لباسشویی صحبت کنید تا از شرایط اعطای نمایندگی پودر لباسشویی با خبر شوید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

شرکت رشید تجارت برای برندهای پودر لباسشویی تولید شده در کارخانه های زیر مجموعه خود به مشتریانی که شرایط اعطای نمایندگی را داشته باشند، نمایندگی فعال می پذیرد، برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید!

اعطای نمایندگی پرسیل

اعطای نمایندگی برند پرسیل در حال حاضر برای اکثر استان ها امکان پذیر نیست، زیرا شرکت هنکل پاک وش ایران تقریبا به تمامی استان های کشورمان ایران نمایندگی اعطا کرده است.

کارخانه پرسیل یکی از بزرگترین کارخانه های تولید مواد شوینده به خصوص پودر لباسشویی و مایع ظرفشویی با برند پریل و پرسیل است.

برای دریافت نمایندگی پرسیل باید با کارخانه یا شرکت هنکل پاک وش ارتباط بگیرید‌ تا از شرایط اعطای نمایدگی پرسیل اطلاع پیدا کنید.

نمایندگی پودر یکتا در اصفهان

نمایندگی پودر یکتا در اصفهان محصولات شرکت پاکنام با برند یکتا را بصورت عمده پخش در سراسر استان اصفهان می کند.

شرکت پاکنام در استان قزوین کارخانه تولید مواد شوینده بهداشتی خود را دایر کرده و محصولات شوینده مختلفی تولید میکند، از جمله محصولات این شرکت موارد ذیل می باشد:

  • پودر ماشین لباسشویی یکتا
  • پودر رختشویی دستی یکتا
  • مایع ظرفشویی یکتا
  • مایع دستشویی یکتا
  • شامپو دی
  • صابون رختشویی یکتا
  • پودر کف شو یکتا

اعطای نمایندگی مواد شوینده بدون سرمایه

اعطای نمایندگی مواد شوینده بدون سرمایه تقریبا کاری غیر ممکن است! چون هیچ کارخانه تولیدکننده پودر لباسشویی نماینده ای که از خودش سرمایه اولیه نداشته باشد، جذب نمی کند.

برای دریافت نمایندگی مواد شوینده باید حداقل سرمایه ای که بتوان بار تولید شده کارخانه را خریداری کرد، را متقاضی فراهم کند تا بتواند نمایندگی را دریافت کند.

برای دریافت نمایندگی مواد شوینده بهداشتی حداقل سرمایه نقدی لازم در دهه 1400 شمسی حدود 100 میلیون تومان می باشد که بتوان بصورت عمده از کارخانه بار خرید کرد.

اخذ نمایندگی مواد شوینده اکتیو

برای اخذ نمایندگی مواد شوینده اکتیو چه کار باید انجام بدهیم؟ شرایط نمایندگی مواد شوینده اکتیو چیست؟

این سوالات در ذهن کسانی که می خواهند نمایندگی مواد شوینده اکتیو را دریافت کنند به وجود می آید و برای پاسخ به این سوالات ابتدا باید با شرکت شوینده اکتیو ارتباط گرفته و بعد این سوالات را از بخش اعطای نمایندگی شرکت اکتیو پرسید.

اعطای نمایندگی پودر لباسشویی

شرکت رشید تجارت در نظر دارد برای پودرهای لباسشویی در کارخانه مواد شوینده خود به سراسر استان های کشورمان ایران اعطای نمایندگی بدهد.

برای اعطای نمایندگی پودر لباسشویی با حضور در کارخانه پوپر لباسشویی و مذاکره حضوری با مدیریت جناب مهندس وحید رشیدی می توانید شرایط همکاری را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *