کارخانه پودر لباسشویی لمیس کجاست؟

کارخانه پودر لباسشویی لمیس دو مدل محصول پودر ماشین لباسشویی و مایع نرم کننده حوله و لباس در سایز کوچک خانگی تولید می کند.

کارخانه پودر لباسشویی لمیس یکی تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی به خصوص محصول پودر لباسشویی در کشور ایران می باشد که روزانه حجم زیادی از محصولات شوینده بهداشتی را روانه بازار. می کند.

کارخانه پودر لباسشویی لمیس یکی از کارخانجات زیر مجموعه شرکت بزرگ گلرنگ است که برند لمیس پودر ماشین لباسشویی 500 گرمی و مایع لباسشویی و نرم کننده حوله و لباس 400 گرمی زا تولید می کند.

کارخانه پودر لباسشویی لمیس

معرفی پودر ماشین لباسشویی لمیس

پودر ماشین لباسشویی لمیس یکی از محصولات تولید شده در شرکت صنعتی گلرنگ است که دارای کیفیت عالی و حجم سبک هست که موجب می شود در شستشوی لباس‌ها عملکرد برتر و مناسب داشته باشد.

این پودر لباسشویی با تکنولوژی و فن آوری روز دنیا در کارخانه پودر لباسشویی لمیس تولید و به بازارهای داخلی کشور ایران همچنین بازارهای صادراتی کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس صادرات می شود‌.

پودر لباسشویی لمیس در نوع بسته بندی 500 گرمی بصورت قوطی کارتنی در کارخانه تولید می شود که ایم مدل بسته بندی مورد پسند مردم کشور عزیزمان ایران هست.

کارخانه پودر لباسشویی لمیس

کارخانه پودر لباسشویی لمیس کجاست؟

کارخانه پودر ماشین لباسشویی لمیس در استان تهران و قزوین واقع شده است که روزانه تناژ بسیار زیادی از محصول پودر لباسشویی را روانه بازار می کند.

در کارخانه پودر لباسشویی لمیس آن.اع محصولات شوینده و بهداشتی از موارد که در ذیل به آنها اشاره می شود، تولید می گردد که این محصولات نیاز مردم کشورمان ایران و خاورمیانه را برطرف می کند، این محصولات شامل:

  • مایع لباسشویی
  • مایع ظرفشویی
  • مایع دستشویی
  • خمیر دندان
  • پودر کنسانتره
  • سفید کننده
  • جرمگیر
  • شیشه پاکن
  • چند منظوره

برای خرید این محصولات تولید شده در کارخانه گلرنگ شما مشتری عزیز می توانید با مدیران فروش شرکت رشید تجارت در ارتباط باشید تا خریدی مطمئن و راحت را تجربه کنید.

کارخانه پودر لباسشویی لمیس

معرفی گروه صنعتی گلرنگ

گروه صنعتی گلرنگ یک از بزرگترین و به نام ترین تولید کنندگان مواد شوینده بهداشتی با برند های معروف گلرنگ، سافتلن، اوه و غیره در کشور ایران و حتی خاورمیانه می باشد.

بنیانگذار اصلی گر‌وه صنعتی گروه جناب مرحوم استاد محمد کریم فضلی متولد شهر سرکان استان همدان بود که ایشان با کار ث تلاش شبانه روز و خستگی ناپذیر توانستند در صنعت شوینده بهداشتی جزء بزرگان محسوب شوند.

استاد محمد کریم فضلی در سن 20 سالگی از شهر خود به پایتخت ایران یعنی تهران مهاجرت کرد و در همان سال های جوانی شروع به تولید محصولات شوینده بهداشتی کرد و ایشان توانستند در مدت کوتاهی رشد چشمگیری داشته باشند.

منابع: سابت گروه صنعتی گلرنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *