کارخانه پودر لباسشویی برف 500 گرمی

کارخانه پودر لباسشویی برف 500 گرمی در شهر تهران‌ مشغول به تولید محصولات شوینده بهداشتی به خصوص پودر لباسشویی برف است

کارخانه پودر لباسشویی برف متعلق به شرکت پاکسان می باشد که یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی به خصوص پودر لباسشویی در کشور ایران است‌.

در کارخانه پودر لباسشویی برف انواع پودر لباسشویی و رختشویی با بسته بندی های مختلف از قوطی کارتن 500 گرمی تا کیسه های 10 و 20 کیلوگرمی تولید و توزیع می شود.

کارخانه پودر لباسشویی برف

معرفی پودر لباسشویی برف

پودر لباسشویی برف یکی از محصولات معروف و محبوب در دسته پودرهای لباسشویی است، این پودر دارای دو نوع استفاده است: پودر دستی و پودر لباسشویی اتوماتیک.

پودر لباسشویی برف با اکتیویته بالا و دانسیته سبک طراحی شده است، این ویژگی‌ها باعث می‌شود که پودر به‌راحتی در آب حل شود و به خوبی در پاک کردن لکه‌ها و کثیفی‌های مختلف عمل کند. پودر 3 کیلوگرمی این پودر باعث می‌شود تا مدت طولانی‌تری بتوانید از آن استفاده کنید و نیاز به خرید مکرر نداشته باشید.

با توجه به کیفیت بالا و قابلیت پاک کنندگی موثر، پودر لباسشویی برف یکی از انتخاب‌های مناسب برای شستشوی لباس‌های روزمره و حتی لباس‌های پرکاربرد در خانه است.

کارخانه پودر لباسشویی برف

کارخانه پودر لباسشویی برف یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنندگان انواع مواد شوینده و بهداشتی از جمله محصول پودر لباسشویی در ایران و خاورمیانه هست.

شرکت پاکسان با سهامی عام بزرگترین تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی بصورت سهامی عام در بورس است که محصولات شوینده خانگی را به بازار داخلی و صادراتی عرضه می‌کند.

در کارخانه پودر لباسشویی برف مربوط به شرکت پاکسان انواع مواد شوینده و بهداشتی از جمله موارد زیر تولید و به بازار عرضه می گردد:

  • پودر لباسشویی
  • مایع ظرفشویی
  • مایع لباسشویی
  • مایع دستشویی
  • صابون
  • شامپو
  • سفید کننده
  • خمیر دندان
کارخانه پودر لباسشویی برف

قیمت عمده پودر لباسشویی برف

قیمت عمده پودر لباسشویی برف در بازار داخلی کشور ایران هر کارتن 24 عددی برای پودر دستی قیمت عمده کارتنی 450 هزار تومان هست که این قیمت مربوط به شرکت به پخش نمایندگی پخش محصولات شرکت پاکسان هست.

برای اینکه بتوانید پودر لباسشویی برف یا هر برند دیگری را بصورت عمده با قیمت مناسب تهیه کنید یا باید مستقیم از کارخانه خرید کنید و یا از نمایندگان کارخانه این محصول را خریداری کنید.

برای خرید عمده پودر لباسشویی برف به قیمت عمده در تناژ بالا می توانید با شرکت ما ارتباط برقرار کنید تا از آخرین قیمت عمده بروز انواع مواد شوینده و بهداشتی مخصوصا پودر لباسشویی مطلع شوید.

فروش عمده پودر لباسشویی برف

برای خرید و فروش عمده پودر لباسشویی با برند برف در بازار داخلی کشور ایران بهترین راه خرید محصولات شرکت پاکسان، ارتباط گرفتن با شرکت به پخش می باشد.

شرکت به پخش نمایندگی انحصاری برلی پخش و فروش محصولات تولید شده در کارخانه پاکسان در کشور ایران هست که این شرکت در سراسر استان های ایران شعبه و نمایندگی دارد.البته باید این نکته را هم بدانید برای خرید عمده پودر لباسشویی برف یا دیگر محصولات شرکت پاکسان باید کد ملی و آدرس خودتان را به شرکت به پخش بدهید تا برایتان فاکتور رسمی صادر کنند که در در اینصورت مشمول پرداخت مالیات می شوید.

راه دیگر برای خرید عمده محصولات کارخانه پاکسان این است که از بنکداران و پخش های مواد شوینده که بصورت خصوصی کار می کنند، ارتباط برقرار کنید که معمولا این اشخاص حقیقی یا حقوقی بصورت غیر رسمی کار می کنند که دیگر مشمول پرداخت مالیات نمی شوید‌.

کارخانه پودر لباسشویی برف

صادرات پودر لباسشویی برف

برای صادرات پودر لباسشویی برف یا عر برند دیگر باید این نکته را در نظر داشته باشید که کشور مقصد پودر لباسشویی را با چه کیفیت و چه نوع بسته بندی درخواست دارند، زیرا مردم هر کشوری سلیقه متفاوتی در کالاهای مصرفی مثل پودر لباسشویی دارند.

پودر لباسشویی صادراتی معمولا بر ۲ شاخص اصلی قیمت گذاری می شود که تاجر مواد شوینده بهداشتی باید این ۲ شاخص را در مذاکرات تجاری با مشتری تعیین کند:

شاخص اول: اکتیویته پودر که همان درصد اسید سولفونیک در پودر لباسشویی هست

شاخص دوم: دانسیته پودر که همان چگالی پودر لباسشویی هست که تعیین می کند پودر لباسشویی از لحاظ حجم سبک باشد یا سنگین.

منابع: سایت شرکت سهامی عام پاکسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *