کارخانه پودر ماشین لباسشویی سافتلن طلایی 500 گرمی

کارخانه پودر ماشین لباسشویی سافتلن 500 گرمی طلایی یکی از بزرگترین تولید کنندگان پودر لباسشویی دستی و ماشینی کارتنی و سلفونی در ایران است.

پودر لباسشویی سافتلن طلایی دستی و ماشینی در دو وزن قوطی 500 گرمی و 3 کیلوگرم سلفون در کارخانه پاکشو تولید و به بازار داخلی و صادراتی عرض می گردد‌.

برلی خرید عمده پودر لباسشویی سافتلن طلایی یا برندهای دیگر در زمینه پوپر لباسشویی با انواع بسته بندی می توانید با مدیران فروش شرکت رشید تجارت در ارتباط باشید.

کارخانه پودر ماشین لباسشویی سافتلن

معرفی پودر لباسشویی سافتلن طلایی

پودر ماشین لباسشویی سافتلن یکی محصولات شوینده محبوب و مورد اعتماد مردم ایران در بازار است، این پودر لباسشویی دارای فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد لکه های لباس ها را بصورت عمیق و کامل پاک می کند.

پودر ماشین لباسشویی سافتلن طلایی در دو مدل بسته بندی 500 گرمی و 3 کیلوگرم در مدل قوطی کارتنی و سلفونی با کاربری دستی و ماشینی در کارخانه سافتلن تولید می شود.

در پودر لباسشویی سافتلن از اسانس و عطر گل های بهاری استفاده می شود که بوی خوشبو و معطری به لباس ها می دهد، مردم دوست دارند که لباس هایشان بعد از شستشو بوی خوش و معطری بدهد.

کارخانه پودر ماشین لباسشویی سافتلن

کارخانه پودر ماشین لباسشویی سافتلن طلایی

کارخانه پودر ماشین لباسشویی سافتلن طلایی یکی از بهترین و بزرگترین کارخانه های تولید کننده پودر لباسشویی با فناوری و تکنولوژی پیشرفته در کشور عزیزمان ایران است.

آدرس کارخانه پودر ماشین لباسشویی سافتلن طلایی در شهر ساوه، شهرک صنعتی کاوه قرار دارد که روزانه تناژ چند صد تن پودر لباسشویی تولید می کند، در این‌ کارخانه علاوه بر محصول پودر لباسشویی محصولات دیگری همچون مایع لباسشویی، مایع مشکین شو و نرم کننده حوله و لباس تولید می کند.

محصولات شرکت پاکشو با برند سافتلن طلایی گواهینامه استاندارد اجباری ایران ، گواهینامه سیب سلامت، گواهینامه ایزو 9001, 14001 و دیگر گواهینامه هلی معتبر را دارد که برای صادرات به کشورهای اروپایی و آفریقایی گزینه بسیار مناسبی هست.

کارخانه پودر ماشین لباسشویی سافتلن

قیمت عمده پودر دستی سافتلن و پرسیل

قیمت عمده پودر لباسشویی دستی برند سافتلن و برند پرسیل با توجه به کیفیت بالا و معروفیت این دو برند در بازار معمولا از دیگر برندهای پودر لباسشویی گران‌تر است.

پودر لباسشویی پرسیل محصولی از شرکت هنکل پاک وش هست که در اصل برند پرسیل متعلق به شرکت هنکل آلمان می باشد اما شرکت پاک وش به عنوان نماینده این شرکت آلمانی در ایران تحت لیسانس و نظارت شرکت هنکل مشغول به تولید محصولات شوینده با برند پزیل و پرسیل می باشد.

قیمت عمده پودر لباسشویی دستی 500 گرمی برند پرسیل و سافتلن در سال 1403 کارتن 24 عددی حدودا کارتنی 420 هزار تومان در بازار. ایران هست که مشتریانی که به دنبال کیفیت بالا هستند می توانند از این برند ها خرید‌کنند.

قیمت عمده پودر لباسشویی پرسیل

خرید عمده پودر لباسشویی پرسیل

خرید عمده پودر لباسشویی پرسیل با وزن 500 گرمی می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد، این پودر لباسشویی با فرمولاسیون خاص و دانسیته سبک، قابل استفاده به‌صورت دستی و ماشینی است.

پودز لباسشویی پرسیل از طریق اکتیویته بالا خود، به طور عمیق در بافت لباس‌ها نفوذ کرده و لکه‌ها و کثیفی‌های سخت را به آسانی از بین می‌برد، با استفاده از این پودر لباسشویی، لباس‌های شما بازتابی درخشان خواهند داشت و همچنین بوی خوشایندی را به آنها منتقل خواهد کرد.

به علاوه، با خرید عمده این محصول، می‌توانید از تخفیفات و قیمت‌های ویژه بهره‌مند شوید و همچنین موجودی کافی برای استفاده در مدت طولانی را داشته باشید.

پودر لباسشویی پرسیل یا هر برند دیگر با توجه به ماندگاری بالا و تاریخ انقضای ۳ الی ۵ ساله می توان این محصول را بصورت عمده بصورت کیسه ای خریداری کرد تا از همه لحاظ به صرفه و اقتصادی باشد.

خرید عمده پودر لباسشویی پرسیل

فروشنده پودر لباسشویی کارتنی و کیسه ای

فروشنده پودر ماشین لباسشویی سافتلن با بسته‌بندی کارتنی و کیسه‌ای، گزینه‌ای عالی برای خرید عمده می‌باشد. پودر لباسشویی کارتنی با وزن 500 گرمی، قابل استفاده به‌صورت دستی و ماشینی است و دارای اکتیویته بالا و دانسیته سبک می‌باشد.

با بهره‌گیری از ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته و فرمولاسیون منحصربه‌فرد، این پودر لباسشویی به طور عمیق در بافت لباس‌ها نفوذ کرده و لکه‌ها و کثیفی‌های سخت را به آسانی از بین می‌برد.

فروشنده پودر لباسشویی همچنین این محصول را در کیسه‌های 10 و 20 کیلوگرمی نیز عرضه می‌کند و این امکان به شما می‌دهد تا با خرید عمده، در مصرف بلندمدت این پودر لباسشویی اقدام کنید و همچنین از قیمت‌های ویژه و تخفیفات ارزشمند بهره‌مند شوید.

با انتخاب فروشنده پودر لباسشویی کارتنی و کیسه‌ای، شما می‌توانید به راحتی نیازهای خود را برآورده کنید و لباس‌های خود را به طور کامل تمیز و تازه نگه دارید. با استفاده از این پودر لباسشویی، لباس‌های شما نه تنها تمیز می‌شوند، بلکه از بوی خوشایندی نیز برخوردار خواهند بود.

منبع: سایت شرکت سافتلن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *