کارخانه پودر لباسشویی تست 500 گرمی

کارخانه پودر لباسشویی تست یکی از بزرگترین و جدیدترین تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی در کشور ایران هست.

در این کارخانه انواع مواد شوینده و بهداشتی از جمله : پودر لباسشویی، مایع لباسشویی، مایع نرم کننده حوله و لباس در بسته‌بندی های کوچک خانگی تولید می شود.

کارخانه پودر لباسشویی تست دز سال 1398 در استان زنجان شهر ابهر شهرک صنعتی شریف ابهر توسط شرکت پاک حیات کیمیا پارس افتتاح شد.

کارخانه پودر لباسشویی تست به مساحت 50 هزار متر مربع با ظرفیت تولیدی 475 هزار تن در سال با بهره برداری از آخرین تکنولوژی روز دنیا به مشغول به فعالیت هست.

کارخانه پودر لباسشویی تست

معرفی پودر لباسشویی تست

پودر لباسشویی تست یکی محصولات شوینده بهداشتی شرکت پاک حیات پارس کیمیا هست که در سال 1398 در کارخانه واقع در شهر ابهر تولید و به بازار ایران عرضه گردید.

پودر لباسشویی تست در 2 مدل قوطی کارتن 500 گرمی و سلفون 3 کیلوگرم در مدل دستی و ماشینی تولید می شود که این پودر از لحاظ کیفیت مطابق استاندارد جمهوری اسلامی ایران می باشد.

معمولاً پودر لباسشویی تست دارای ترکیباتی است که علاوه بر پاک کردن لکه‌ها، بوی نامطبوع را هم از روی لباس‌ها برداشت می‌کند و باعث بوی خوش و مطبوعی در لباس‌ها می‌شود، همچنین، این پودر دارای ترکیبات ضد باکتری و ضد عفونی کننده است که باعث از بین بردن باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌های مضر روی لباس‌ها می‌شود.

کارخانه پودر لباسشویی تست

کارخانه پودر لباسشویی تست

کارخانه پودر لباسشویی تست با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و بروز دنیا می تواند حجم بسیار زیادی روزانه تا 200 تن پودر لباسشویی با انواع مدل مختلف تولید و بسته کند.

آدرس این کارخانه در حال حاضر در استان زنجان شهر ابهر شهرک صنعتی شریف ابهر وافع شده است که انواع پودر لباسشویی و مایعات شوینده بهداشتی را تولید می کند‌.

کارخانه پودر لباسشویی تست با رعایت استانداردهای بهداشتی و کیفیت و با داشتن گواهینامه سیب سلامت، به تولید و عرضه پودر لباسشویی با قدرت پاک کنندگی بالا و بوی خوش معروف است.

استفاده از این پودر به عنوان یک محصول بهداشتی و ضروری در خانه، به شما اطمینان می‌دهد که لباس‌های خود را به صورت موثر و بهداشتی شستشو داده و از آن‌ها بهره‌برداری کنید.

کارخانه پودر لباسشویی تست

نمایندگی محصولات شوینده تست

محصولات شوینده برند تست در حال حاضر در اکثر استان های کشور ایران نمایندگی انحصاری و فعال دارد که مشغول به توزیع و پخش محصولات شوینده تست هستند.

شرکت پودر لباسشویی تست سیاست نمایندگی استانی را سرلوحه کار خود قرار داده به این معنا که هر استان یک نماینده رسمی دارد که محصولات شوینده تست را به همه ی استان خود پخش و توزیع کند.

در حال حاضر بزرگترین نمایندگی های کارخانه پودر لباسشویی تست در استان های زیر مشغول به فعالیت هستند:

  • تهران
  • کرج
  • مشهد
  • تبریز
  • اصفهان
  • شیراز
  • اهواز

شماره تماس شرکت شوینده تست

شماره تماس شرکت شوینده تست را می توانید در قسمت تماس با ما سایت رشید تجارت پیدا کنید ث با مدیران فروش شرکت ارتباط تلفنی برقرار کنید.

دفتر مرکزی شرکت شوینده تست در شهر تهران واقع شده است که در این دفتر مدیریت و برنامه‌ریزی برای فروش محصولات شوینده تست انجام می شود.

مشتریان و فعالان در حوزه مواد شوینده بهداشتی همواره به دنبال این موضوع هستند که با کارخانه تولیذ کننده پودر لباسشویی بصورت مستقیم ارتباط بگیرند و حتی با مدیر عامل کارخانه تلفنی یا حضوری صحبت کنند.

کارخانه پودر لباسشویی تست

قیمت عمده پودر لباسشویی تست

برای دریافت قیمت عمده پودر لباسشویی تست، پرسیل، سافتلن و هوم کر می توانید با مدیران فروش شرکت رشید تجارت ارتباط بگیرید تا به شما بهترین مشاوره را بدهند.

در حال حاضر قیمت عمده پودر لباسشویی دستی تست 500 گرمی هر کارتن‌ 24 عددی حدودا 450 هزار تومان خرید و فروش می شود.

منابع: سایت شرکت پاک حیات پارس کیمیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *