قیمت پودر لباسشویی کیسه ای 10 کیلوگرم

قیمت فروش پودر لباسشویی کیسه ای 10 کیلوگرم با اکتیویته 4 حدودا هر یک کیلو 11 هزار تومان می باشد که توسط کارخانه شرکت رشید تجارت ارائه می شود.

قیمت پودر لباسشویی کیسه ای فله 10 و 20 کیلوگرم بر اساس اکتیویته و دانسیته پودر لباسشویی تعیین می شود که هرچه قدر اکتیویته پودر بیشتر شود در نتیجه قیمت پودر لباسشویی افزایش می یابد.

پودر لباسشویی کیسه ای بیشتر برای مصارف عمومی و صنعتی کاربرد دارد یعنی این مدل پودر لباسشویی در مراکز عمومی مثل بیمارستان ها یا خشکشویی ها و اماکن صنعتی مثل کارخانه ها و تولیدی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر لباسشویی کیسه ای

معرفی پودر لباسشویی کیسه ای و انواع آن

پودر لباسشویی کیسه ای انواع مختلفی دارد که بر اساس تقاضای مشتری بیشتر در وزن های 5، 10 و 20 کیلوگرم تولید می شود، جنس کیسه های پودر لباسشویی معمولا پلی اتیلن opp هست که تقریبا ضد آب می باشد.

پودر لباسشویی فله ای کیسه ای بهترین گزینه برای تولیدکنندگان پودر لباسشویی با بسته بندی های کوچک محسوب می شود زیرا این کارگاه های بسته بندی توانایی تولید پودر لباسشویی را ندارند در نتیجه پودر لباسشویی را بصورت آماده در کیسه های فله ای تهیه می کنند سپس با استفاده از دستگاه های بسته بندی پودر لباسشویی را در بسته های 500 گرمی ، 1 کیلوگرم و غیره بسته بندی می کنند.

قیمت پودر لباسشویی کیسه ای فله

قیمت پودر رختشویی و پودر لباسشویی فله ای کیسه ای در بازار داخلی کشور ایران توسط شرکت رشید تجارت تعیین می شود که هر کیسه پودر لباسشویی 10 کیلوگرم با برند نگین قیمتی حدود 110 هزار تومان دارد.

برای خریداران پودر لباسشویی بصورت بسته بندی کیسه ای فله قیمت از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا مصرف کنندگان این مدل پودر لباسشویی خودشان کار اقتصادی یا بسته بندی می کنند و می خواهند قیمت تمام شده محصول یا خدمات کمتر و ارزان تر باشد.

در کارخانه رشید تجارت انواع پودر لباسشویی فله ای با بسته بندی کیسه ای تولید می شود و این نوید را به مشتریان عزیز می دهیم که کارخانه تولیدی ما توانایی تولید پودر لباسشویی سفارشی با هر آنالیز و کیفیت مشتری را دارد که بهترین قیمت برای مشتری محاسبه شود.

فروش عمده پودر لباسشویی فله ای

فروش عمده پودر لباسشویی فله ای با بسته بندی کیسه ای بصورت خرید مستقیم از کارخانه توسط شرکت رشید تجارت ارائه می شود.

فروشندگان پودر لباسشویی کیسه ای معمولا در بازار های ذیل فعالیت می کنند، این بازار ها برای کسانی که می خواهند کسب و کار پخش مواد شوینده را راه اندازی کنند بسیار گزینه عالی محسوب می‌شود، این بازار ها شامل:

  • بازار روز مثل جمعه بازار
  • خشکشویی ها
  • بیمارستان ها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • اماکن مذهبی مثل مساجد ها
  • کارخانجات
  • فروشگاه ها

همچنین پوپر لباسشویی کیسه ای گزینه بسیار عالی و مناسبی برای بازرگانی ها و واردکنندگان مواد شوینده و بهداشتی است چون این پودر پودر لباسشویی بسته بندی مناسبی جهت نقل و انتقال دارد.

کارخانه تولیدکننده پودر لباسشویی فله ای

در کشور ایران تعداد محدودی کارخانه تولید کننده پودر لباسشویی فله ای با فناوری برج Spray Dryer وجود دارد زیرا این مدل تولید پودر لباسشویی بسیار پیچیده و هزینه بر هست.

شرکت رشید تجارت یکی از برترین و بزرگ ترین تولید کنندگان پودر لباسشویی با روش برج pray Dryer در کشور ایران و حتی منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

در حال حاضر کارخانه شرکت تجارت با ظرفیت تولید سالانه 40 هزار. تن پودر لباسشویی فعال می باشد که به زودی این ظرفیت تولید به 100 هزار. تن پودر لباسشویی می رسد.

خرید مایع شوینده گالنی 10 و 20 لیتری

اگر قصد خرید مایعات شوینده گالنی 10 و 20 لیتری با کیفیت عالی و قیمت مناسب دارید می توانید روی کارخانه شرکت رشید تجارت حساب ویژه ای باز کنید، زیرا ما بزرگترین تولید کننده مایعات گالنی و فله ای هستیم.

در حال حاضر کارخانه ما انواع مایعات ظرفشویی، دستشویی و لباسشویی با بسته بندی گالن 10 و 20 لیتری را تولید و به بازار عمده فروشی و بازرگانی عرضه می کند.

جهت خرید مایعات گالنی فله ای می توانید با مدیران فروش شرکت ما در ارتباط باشید تا از آخرین وضعیت قیمت اطلاع داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *