قیمت عمده مایع ظرفشویی پریل 4 لیتری

قیمت عمده مایع ظرفشویی پریل 4 لیتری و 1 لیتری در بازار داخلی و صادراتی متفاوت می باشد، مایع ظرفشویی پریل در بازار دارای قیمت مناسب و ارزان هست که خریداران عمده مایع ظرفشویی می توانند برای دریافت قیمت عمده و خرید مسقیم از کارخانه مایع ظرفشویی با شرکت رشید تجارت در ارتباط باشند.

آیا می دانید مایع ظرفشویی چیست و چه کاربردی در زندگی مت انسان ها دارد؟ آیا با انواع مایع ظرفشویی آشنایی دارید و کاربرد هر کدام را می دانید؟ آیا به دنبال این هستید که کدام برند مایع ظرفشویی را انتخاب کنید که بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را داشته باشد؟

در اینجا و در این مقاله به سوالات مطرح شده پاسخ داده می شود، برای اینکه بتوانید بهترین مایع ظرفشویی با توجه به درخواست شما تهیه کنید می توانید با مدیران فروش شرکت رشید تجارت در ارتباط باشید تا به شما بهترین مشاوره را بدهند.

قیمت عمده مایع ظرفشویی

معرفی مایع ظرفشویی پریل

مایع ظرفشویی پریل یکی محصولات شوینده بهداشتی تولید شده در کارخانه شرکت هنکل پاک وش هست که این محصول در بسته بندی های بطری 4 لیتری و 1 لیتری تولید می گردد.

مایع ظرفشویی پریل یکی معروف ترین و بهترین مایعات شوینده در بازار ایران و حتی بازار جهانی می باشد، این مایع ظرفشویی به دلیل کیفیت فوق العاده بالا و همچنین تبلیغات گسترده در فضای مجازی و حقیقی توانسته در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار گردد.

همانطور که اشاره شد مایع ظرفشویی پریل در دو دو مدل بسته بندی بطری 1 لیتری و 4 لیتری در کارخانه هنکل پاک وش تولید می شود که در کشور ایران مایع 1 لیتری پریل بیشتر کاربرد خانگی دارد و مایع 4 لیتری پریل بیشتر کاربرد عمومی و صنعتی دارد.

در کل محصول مایع ظرفشویی برای شستشو و پاک کردن انواع ظرف و ظروف آشپزخانه مثل موارد زیر کاربرد دارد:

  • بشقاب
  • قاشق
  • چنگال
  • قاشق
  • لیوان
  • چاقو
  • قابلمه
  • کتری
  • قوری
  • و غیره
قیمت عمده مایع ظرفشویی

قیمت عمده مایع ظرفشویی پریل و جام

قیمت عمده مایع ظرفشویی پریل و جام برای خریدارانی که قصد خرید عمده و تناژ بالا در حد یک نیسان معادل 2 تن بار را دارند بسیار حائز اهمیت هست زیرا این عمده فروشان مایع ظرفشویی را به مغازه داران می فروشند.

تعداد مایع ظرفشویی پریل و جام در کارتن معادل 12 عدد می باشد که قیمت عمده هر یک کارتن مایع ظرفشویی پریل در حال حاضر حدود 360 هزار تومان و برای مایع ظرفشویی جام حدود 300 هزار تومان است.

قیمت عمده مایع ظرفشویی

فروش عمده مایع ظرفشویی ارزان قیمت

فروش عمده مایع ظرفشویی ارزان قیمت به معنای فروش این محصول به صورت عمده و با قیمتی مناسب است، مایع ظرفشویی ارزان قیمت معمولاً به دلیل قیمت پایین تری نسبت به محصولات دیگر در بازار، جذابیت بیشتری دارد.

این نوع مایع ظرفشویی معمولاً در جعبه های بزرگتر و با حجم بیشتری بسته بندی می شود تا بتواند نیازهای مصرف کنندگان عمده را برآورده کند، فروش عمده مایع ظرفشویی ارزان قیمت می تواند به صورت تجارت بین المللی نیز صورت بگیرد، این محصول ممکن است از کشورهای دیگر وارد شود و در بازارهای عمده فروشی به فروش رسیده شود.

این نوع فروش معمولاً به واسطه توافقات تجاری و قراردادهای بین المللی انجام می شود و کمک می کند تا مایع ظرفشویی ارزان قیمت به صورت گسترده تری در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد.

فروش عمده مایع ظرفشویی ارزان قیمت می تواند به تجارت و سودآوری کشور ها رونق بخشد. با توجه به اینکه محصولات ظرفشویی مورد نیاز هر خانواده است و مصرف بالایی دارند، فروش عمده مایع ظرفشویی ارزان قیمت می تواند به تجارت پر سودی تبدیل شود.

همچنین، ارائه این محصول به صورت عمده به فروشندگان و تجار کمک می کند تا هزینه های توزیع و فروش خود را کاهش دهند و در نتیجه قیمت نهایی محصول را کاهش دهند که برای مصرف کنندگان جذابیت بیشتری دارد.

قیمت عمده مایع ظرفشویی

کارخانه مایع ظرفشویی ارزان قیمت

تنها کارخانه مایع ظرفشویی ارزان قیمت در ایران مربوط به شرکت رشید تجارت است که می تواند مایع ظرفشویی با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تولید و بازار عرضه کند.

در حال حاضر کارخانه تولید مایع ظرفشویی شرکت رشید تجارت در استان تهران مستقر است که به زودی این کارخانه به شهر قزوین، شهرک صنعتی خرمدشت انتقال داده می شود.

خرید عمده مایع دستشویی گالنی

خرید عمده مایع دستشویی گالنی یکی از روش های محبوب برای خرید و تأمین مایع دستشویی در حجم بزرگ است، این نوع خرید برای افراد و مشاغلی که نیاز بیشتری به مایع دستشویی دارند، مثل هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، اماکن مذهبی و مراکز تجاری، مناسب است.

خرید عمده مایع دستشویی گالنی به آنها امکان می دهد تا به صورت اقتصادی و موثر تر مایع دستشویی را تأمین کنند و نیازهای خود را برآورده کنند.یکی از مزایای خرید عمده مایع دستشویی گالنی، قیمت مناسب آن است.

با خرید در حجم بزرگ، قیمت هر واحد مایع کاهش می یابد و به طور معمول، قیمت مایع دستشویی گالنی ارزان تر از خرید در واحد های کوچکتر است، این امر به تجارت و مشاغلی که در حجم بزرگ مصرف می کنند، اجازه می دهد تا هزینه های خود را کاهش دهند و سود بیشتری بدست آورند.

ظرفشویی گالنی

همچنین، خرید عمده مایع دستشویی گالنی از نظر محیط زیست نیز مزایایی دارد، با خرید در حجم بزرگ، تعداد بسته بندی های استفاده شده کاهش می یابد و در نتیجه، مقدار زیادی از ضایعات بسته بندی را می توان جلوگیری کرد.

این امر به حفظ محیط زیست کمک می کند و مشتریانی که به محیط زیست حساس هستند، ممکن است به خرید عمده مایع دستشویی گالنی تمایل بیشتری داشته باشند.در نهایت، خرید عمده مایع دستشویی گالنی می تواند به صورت تجارتی نیز مورد استفاده قرار گیرد. ممکن است که افراد و شرکت ها به عنوان فروشندگان عمده مایع دستشویی گالنی فعالیت کنند و این محصول را به تجار و فروشگاه ها عرضه کنند. این نوع تجارت می تواند به سودآوری بیشتری منجر شود و به تأمین نیازهای مشتریان در سراسر بازار کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *