فروش عمده پودر ماشین لباسشویی ارزان قیمت

فروش عمده پودر ماشین لباسشویی ارزان قیمت بصورت خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده پودر لباسشویی توسط شرکت رشید تجارت انجام می شود.

آیا به دنبال کارخانه و فروشنده عمده پودر ماشین لباسشویی با قیمت ارزان و کیفیت بالا و عالی هستید؟ آیا می خواهید پودر ماشین لباسشویی در کیفیت ها و بسته بندی های متنوع خریداری کنید؟

پس تا آخر این مطلب را با دقت بخوانید تا در نهایت با پودر ماشین لباسشویی بیشتر آشنا شوید و در نهایت برای خرید عمده پودر ماشین لباسشویی از بهترین فروشنده، اقدام کنید.

فروش عمده پودر ماشین لباسشویی

پودر ماشین لباسشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

پودر ماشین لباسشویی به نوعی از پودر سفید یا آبی رنگ گفته می شود که دارای ترکیبات شیمیایی و معدنی مثل اسید سولفونیک یا سولفات سدیم و غیره هست.

پودر ماشین لباسشویی همانطور که از نامش مشخص هست برای شستشوی انواع لباس ها در ماشین لباسشویی کاربرد دارد که به این صورت پودر ماشین لباسشویی را در جای مخصوص ریخته و بعد از آن ماشین لباسشویی خود بصورت اتوماتیک لباس ها شستشو می کند.

پودر ماشین لباسشویی با داشتن ترکیبات شیمیایی مختلف، به تمیز کردن لباس‌ها کمک می‌کند. این پودر قادر است به لباس‌ها لکه‌ها، آلودگی‌ها و روغن‌ها را از بین ببرد.

علاوه بر این، پودر ماشین لباسشویی قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و می‌تواند بازدهی شستشو را افزایش دهد. همچنین، این پودر می‌تواند بوهای نامطبوع را از لباس‌ها برطرف کند و لباس‌ها را با آب برهاند. به این ترتیب، پودر ماشین لباسشویی به شما کمک می‌کند تا لباس‌هایتان را به صورت کامل و بهترین شکل ممکن تمیز کنید.

انواع پودر ماشین لباسشویی

به طور کلی پودر ماشین لباسشویی در 3 نوع مدل بسته بندی و بازار عرضه می شود که این 3 مدل بسته بندی به شرح زیر می باشد:

  • قوطی کارتنی
  • کیسه ای
  • سلفونی

در مدل بسته بندی قوطی کارتنی ، پودر ماشین لباسشویی در قوطی های 500 گرمی یا 450 گرمی بیشتر در بازار داخلی کشور مان ایران تولید می شود.

در مدل بسته بندی کیسه ای، پودر ماشین لباسشویی در کیسه هایی از جنس پلی اتیلن در وزن های 5 ، 10 و 20 کیلوگرم تولید و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد.

در مدل بسته بندی سلفونی، پودر ماشین لباسشویی در سلفون های رنگی که اصلاحا به آن پلی بگ گفته می‌شود در وزن های مختلف از 100 گرم تا 3 کیلوگرم در بازارهای داخلی و خارجی عرضه و به فروش می رسد.

فروش عمده پودر ماشین لباسشویی

فروش عمده پودر ماشین لباسشویی به شما این امکان را می‌دهد که مقدار بزرگی از این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید و در نتیجه هزینه‌های خود را کاهش دهید بنابراین، اگر به دنبال خرید پودر ماشین لباسشویی به صورت عمده هستید، بهتر است از فروشگاه‌ها و شرکت‌هایی که این محصول را به صورت عمده عرضه می‌کنند، استفاده کنید.

فروش عمده پودر ماشین لباسشویی به صورت های مختلف انجام می شود، به صورت پودر ماشین لباسشویی ابتدا در کارخانه تولید می شود و بعد بصورت عمده با تاجران صنعت شوینده بهداشتی به فروش می رسد.

سپس تاجر پودر ماشین لباسشویی را به عمده فروشان مرکزی در پایتخت کشورشان بصورت عمده و تناژ بالا می فروشند سپس عمده فروشان پودر لباسشویی را به مغازه داران یا فروشگاه ها عرضه می کنند.

قیمت عمده پودر ماشین لباسشویی

قیمت عمده پودر ماشین لباسشویی در بازار توسط کارخانه های تولید کننده پودر لباسشویی و همچنین تاجران مواد شوینده بهداشتی تعیین می شود که این محصول با چه قیمتی به بازار عرضه شود.

تعیین قیمت عمده پودر لباسشویی بستگی به عوامل مختلفی دارد که با توجه به عوامل کارخانه توليد کننده یا تاجر قیمت عمده پودر ماشین لباسشویی را مشخص می کنند، این عوامل شامل موارد زیر است:

  • قیمت مواد اولیه شیمیایی
  • قیمت مواد اولیه معدنی
  • تورم نقطه ای و سالانه اقتصاد
  • قیمت رقبا در بازار
  • نسبت عرضه و تقاضا
  • حاشیه سود تولید کننده یا تاجر
  • هزینه های جاری و ثابت
  • حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان

کارخانه پودر ماشین لباسشویی در ایران

در کشور ایران کارخانه های تولید کننده پودر ماشین لباسشویی زیادی وجود دارد که مشغول به فعالیت و تولید پودر لباسشویی هستند.

به طور کلی در پودر لباسشویی به دو صورت در کارخانه تولید می شود که این دو مدل به شرح زیر است: ۱- تولید پودر لباسشویی به روش میکسری، که در این روش مواد اولیه شیمیایی و مواد اولیه معدنی تشکیل دهنده پودر لباسشویی در میکسر با هم مخلوط می شوند و در نهایت پودر لباسشویی تولید می گردد.

۲- تولید پودر لباسشویی به روش برج اسپری درایر (spray dryer) که در این روش بیس پودر لباسشویی در برج اسپری درایر ساخته می شود که این پودر بیس لباسشویی از دانسیته پایین برخوردار می باشد که در نهایت پودر لباسشویی سبک و پفکی می شود.

صادرات پودر ماشین لباسشویی به جهان

صادرات پودر ماشین لباسشویی به جهان با انواع بسته بندی و کیفیت های مختلف از جمله: کیفیت ضعیف، کیفیت متوسط، کیفیت خوب و در نهایت کیفیت عالی توسط کارخانه رشید تجارت تولید می شود.

در حال حاضر محصول پودر لباسشویی بیشترین و بالاترین رتبه صادرات در میان محصولات شوینده و بهداشتی را به خود اختصاص داده است چون محصول پودر لباسشویی از قیمت مناسب تری برخوردار هست و همچنین تقاضای این محصول در میان مردم سرسر جهان بیشتر هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *